- Älskade England.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Nu är jag hemma i tråkiga Sverige igen och har varit det sen i fredags. Trots att vi bara var där i tre dagar hade vi det helt fantastiskt då vi bara shoppade och var på konserten. Konserten var ju bara helt obeskrivlig, det var tusen gånger så bättre än förra gången vilket också ledde till att jag grät tusen gånger så mycket, skrek tusen gånger så mycket, sjöng, hoppade, skrattade osvosv. Ren lycka var det jag kände helt enkelt.
Iallafall så blev det lite stressigt på bara tre dagar, så jag tog alltså inte fotandet i första hand, så de enda bilderna jag fick med mig hem var dessa ovan, haha. Men det gör inget, för jag njöt som bara den av att få besöka kära England igen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh<3

2013-09-25 @ 10:09:24
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: maja

waah så fina bilder :c är det analogt eller har du redigerat dem för att få dem att se så ut? :)

Svar: Tack så mycket! Nej, jag har bara redigerat dem så. :)
Magda Morén

2013-09-26 @ 21:50:38
URL: http://bjorsne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback