- Stormar i en vattenpöl, bilden jag såg framför mig försvann.

Nikon D3100 + Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3
 
Hallåhallå!
Anledningen till att bloggen legat död under helgen är för att jag befunnit mig i dalarna med syster, pappa, faster och farfar.
Vi har suttit inne och ätit godis och kollat på gamla julkalendrar, varit ute och fotat en del, varit på Erikshjälpen(där jag köpte en fantastiskt stickad tröja) osv. Också har jag och Emilia suttit och planerat lite framtida skoj vi ska göra, så det ser jag fram emot.
Fotona från helgen ska jag försöka fixa med imorgon eller på tisdag så ni får se.
Nu ska jag iallafall gå och duscha och försöka lindra söndagsångesten med te eller något.
Hoppas ni haft en fin helg, ciao.

Kommentarer
Postat av: Alma Bengtsson

åh så mysig bild!!
min kusiner bor i dalarna :3

Svar: Hihi tack Almis!! Åh men vad mysigt!
Magda Morén

2013-11-17 @ 20:07:14
URL: http://photoab.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Snygga bilder!

Svar: Tack Beatrice! :)
Magda Morén

2013-11-20 @ 19:08:23
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback