- Packat & klart.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Nu har jag basically packat klart allt till England, så imorgon går jag halvdag i skolan för att vid lunch åka hem och äta osv, senare kommer pappa och Emilia för att hämta upp mig och så drar vi till flygplatsen! Är så obeskrivligt taggad!
Jag kommer ju som sagt inte uppdatera bloggen något medans jag är borta(förrutom de tidsinställda inläggen), men om ni ändå vill se bilder från England medans jag är där kan ni följa mig på instagram där jag kommer försöka uppdatera så ofta jag kan!
Ha det så fint, ciao!

Kommentarer
Postat av: Pyret.

HAVE FUN DARLING.

Svar: I WILL SWEETCHEEKS.
Magda Morén

2013-05-14 @ 09:34:11
URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/
Postat av: F R I D A

Åh vad kul att åka till England, hoppas du får en bra resa!

Svar: Ja, riktigt kul! Tack! Hade det fantastiskt. :)
Magda Morén

2013-05-14 @ 20:30:48
URL: http://fridaingvarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback