- Tjugofjärde maj.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Idag har vi haft besök av mormor, morfar, farmor och farfar eftersom vi firat Oskar som fyllt 19 år. Som tur var hade vi tur med vädret så vi kunde sitta ute och äta, vilket var trevligt.
Imorgon ska vi som sagt försöka få tag på biljetter till McFly-konserten som är i september då dom firar 10 år av att vara ett band, totally amazing. Är nervös som satan, men kan inte göra annat än att hålla tummarna och hoppas på att de inte hinner ta slut.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv alt lägga mig och kolla på film.
Hoppas ni haft det fint iallafall, ciao.

Kommentarer
Postat av: Pyret.

Åh din farfar. <3

Svar: JAG VET. <3
Magda Morén

2013-05-25 @ 19:08:16
URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

SÅ JÄKlA HÄRLIGT :D Hhaha, alla har varsin vovve.. :D

Hej sötnos! Jag ville bara påminna om att det finns en ny omgång "Veckans favvo" uppe - Var gärna med igen :D
Annars - ha en kanondag [för det är ju kanonväder!!]
PUUSSS

2013-05-28 @ 10:30:08
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback