- Den enda vägen uppåt nu är ner.

(Bild från Gotland) - Nikon D3000 + Nikkor 40mm f2.8G
 
Tjo.
Ikväll sitter jag och längtar tokmycket till sommaren(läs: mer än vanligt), gör en fin sommarlista med fin sommarmusik, samt räknar om och om igen hur många dagar det är kvar tills vi drar till England(kan man börja packa när det är ca 42 dagar kvar?).
Jag är så trött på denna äckliga vintern nu så det är sjukt. Om detta inte blir en lång sommar med fint väder kommer jag misshandla mother nature(it's totally her fault).
Well, nu ska jag fortsätta leta fin musik osv.
Vi hörs, ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gooo for it. Packa på bara !!! Fast fixa passet först :)

Svar: Men vi ska ju det på onsdag! :D
Magda Morén

2013-04-01 @ 09:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback