Magi och blå fåglar.

 
Hello humans.
Idag stannade jag hemma från skolan pga mensvärk är ju alltid trevligt, right? Nja.
Well, jag och Hannah har legat i sängen fram tills nu och jag tänker begé mig ner till köket för att fixa té till mig själv och vänta på att mor min ska komma hem med min choklad, eheh.
Sen tänker jag banne mig kolla på sista HP-filmen vare sig jag vill det eller inte. Nej, jag har inte sett den än, men jag vill inte att det ska ta slut ok?! Uhh.
På tal om annat så hade jag tänkt börja med twitter igen, eller ok, "började" typ igår.
Well, jag behöver folk att följa, såååå följ mig(@magdamoren) eller låt mig veta om ni har twitter så följer jag er maybe.
Eh, ja.
CIAO.

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Alla andra har typ växt upp med Hp filmerna, själv såg jag alla på typ 3 dagar ^^ Känner mig lite mobbad.

Svar: Haha men åååh, inte alls samma grej då ju. :o Men ändå, går ju inte att låta bli att älska HP liksom!
Magda Morén

2013-01-17 @ 17:26:35
URL: http://evvesliv.blogg.se
Postat av: Evve-Normal is boring!

Sv: Du får göra en utan madelmassa då :p

2013-01-17 @ 19:40:58
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback