- Nystart, ny blogg, nyttnyttnytt.

Hallåhallå! Nu är jag äntligen klar med nya bloggen. Nu läggs denna blogg åt sidan.
 
Klicka på bilden för att komma till nya bloggen! Och följ den gärna via bloglovin häääär!
 
Namnet är ju baserat på då jag är född, vilket jag dels snodde lite från Heidi(hoppas det var ok, puss).
Det tog ett tag att bestämma mig för hur jag ville ha det. Blev bara irriterad tillslut och insåg att jag brukar aldrig bli nöjd när det är för plottrigt iallafall, så det blev så enkelt jag kunde göra det. Men det är bra, jag är nog nöjd.

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Vilken bild??

Svar: Bilden i inlägget som det står tionolltvå på? :)
Magda Morén

2013-12-22 @ 10:28:41
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Tess

Ritade du många "s-märken" i dina skolböcker när du var liten? :)
Om du inte minns hur de ser ut så finns en bild på bloggen :) kram!

Svar: Nej.
Magda Morén

2014-01-22 @ 11:43:24
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback