- It's all a game of chance they say in wonderland.

Följ mig på instagram här!
(Helt slumpmässiga bilder från instagram under den senaste tiden.)
 
Här har jag inte uppdaterat på ett bra tag nu trots alla löften jag givit. I'm really sorry for that.
Nu har faktiskt skolan börjat igen på riktigt och det allra första jag gör är att gå och bli störtsjuk, wiho. Så just nu sitter jag och dricker Gotlandste(läs: Änglagott, vilket ni kan se på bilden längst ned till höger), som jag tyvärr ej känner smak utav, medans jag kipar efter andan då min näsa är helt och hållet värdelös just nu. Jag skulle kunna ha det bättre faktiskt, men jag tröstar mig själv med att det endast är 22 dagar och ca 11 tim kvar tills jag och Emilia drar till London.
Jag tänker inte ge ett löfte om när jag börjar blogga ordentligt igen, för uppenbarligen är jag dålig på sådant, så vi får helt enkelt se när det blir; när jag blir frisk kanske, när vi fått tillbaka datorerna, eller vad som.
Jag lever iallafall fortfarande, och om jag har tur och ej dör utav denna förkylning; vi hörs.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, din nya bloggdesign är jättestilig! <:

Svar: Åh men tack så mycket! Var lite osäker där ett tag. <:
Magda Morén

2013-08-29 @ 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback