- Vad hände med de somrarna när du och jag var kungarna av ingenting från ingenstans?

(27 april -12) - Nikon D3000 + Nikkor 40mm f2.8G
 
Hallå.
Denna fredag har sorgligt nog bestått mest utav värk i fötter, en jäkla kyla och klagande.
Började skolan tidigare än vanligt imorse vilket resulterade att vi också fick sluta tidigare(tjugo i ett för att vara exakt), så efter den skoldagen, som mest kändes som veckor, begav jag mig mot bussen för att åka hem. Väl hemma åt jag min efterlängtade mat eftersom jag inte ätit något på hela dagen och strax efter det sprang jag och Emilia ut på en snabb löprunda.
Till middagen gjorde vi underbaraste salladen med massa rödlök, avokado och fetaost i som vi åt tillsammans med lite fläskfilé.
Efter löprundan, en skön dusch, all mat osv somnade jag i soffan runt klockan elva skulle jag chansa på och sov ett bra tag. Nu sitter jag i min säng och ska strax sova, känner att min kropp inte riktigt orkar mer nu och behöver vila.
Imorgon planerar jag iallafall att städa mitt rum, plugga och förmodligen springa en runda till med Emilia(om jag inte är heeelt död).
Men vi hörs snart. Ciao.

Kommentarer
Postat av: ♥ Sofia ♥

Veckans blogg på bloggen, kommentera bara att du är med :D

2013-04-18 @ 09:23:34
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback