- Du är snabb som ljus men kommer aldrig härifrån.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Detta inlägget hade jag egentligen tänkt att skriva runt klockan fem idag, men blev istället att jag drog ut och sprang med Emilia, haha. Så nu kommer jag inte riktigt ihåg vad det var jag skulle skriva om ens.
Så på tal om ingenting så köpte jag min första jeansjacka ever idag och är överdrivet exalterad över att få hem den(lär ju få den på tis, ons någon gång, ehh). Väntar också på att få hem min kära väska jag beställde förra torsdagen mvh är trött på att vänta nuuu.
Och på tal om något helt annat så är det fyra veckor kvar tills jag får se världens bästa band live och usch vad jag längtar, blir galen.
Men nu ska jag iallafall försöka få lite sömn mvh min kropp protesterar och vill sova.
Ha det fint, ciao.

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

vilket fräscht käk :))

2013-04-20 @ 10:52:09
URL: http://nofearlessfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback