'Silence is a scary sound.'

 
Yo hörni.
Jag ber om ursäkt för att jag inte har varit den aktivaste de senaste dagarna. Har faktiskt haft nästintill fullt upp och då jag inte haft så mycket för mig så har jag inte haft någon blogglust då jag som sagt inte har några nya "ordentliga" bilder att lägga upp, då känns det ju ganska onödigt, right?
Nu är det iallafall tre dagar kvar i skolan, sen avslutning på torsdag, wooop!
Och om vädret då är på min sida de lediga dagarna innan julafton så hade jag tänkt mig att kanske försöka lyfta mitt slöa arsle för att gå ut och fota litää? Förmodligen några "juliga" bilder på doggsen också då.
Well, får se.
Jag hoppas det är ok med lite instagram bilder då och då, tills jag har något intressantare att lägga upp.
Men vi hörs va, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback