'She was looking kinda' sad and lonely.'

 
 
 
 
Yo, här kommer ett till tråkigt inlägg med onödig text och ointressanta instagrambilder.
Idag tog jag lov genom att städa mitt rum, wat, så olikt mig. Flyttade även över alla Kent-affischerna till andra väggen, vilket tog en jäkla lång tid, tur som jag har(lägg märke till ironin) känner jag nu ett stort ånger över det. Uhhh, orkar inteeee. Tar tag i det någon annan dag istället, eheh.
Anyways, imorgon åker jag iväg med Emilia och Carro till Västerås för att skrapa ihop de sista julklapparna oså. Senare, medans mor och far gör detsamma, får jag sitta hemma och passa lilla Majken.
Jajajaja, fotade iallafall lite idag, tro det eller ej! Har dock inte kollat igenom bilderna än, men gör't imorn när jag ändå bara sitter hemma ok!
Gräjt, gräjt. Då hörs vi, ja, jo.
CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback