"Happy jar."

 
Jag ber om ursäkt för att jag är så otroligt jätteoaktiv med bilder och sådär, men imorgon är det nyår vilket betyder att jag lär fota en del och sedan är allt detta jul-lathet-nyår-kaoset över(förhoppningsvis) och då lär jag skärpa mig. Iallafall försöka, eheh. Nej, men då kanske man har lite mer ork till att gå upp tidigare för att fota och sådär, iallafall nu innan skolan börjar igen. Eller så betyder det att man har ännu mindre ork..
 
Well, förövrigt så tänkte jag tipsa er om detta tjohej med "Happy jar", vilket går ut på att man ska börja det nya året, vilket blir 2013 nu, med en tom burk och varje bra/positiv sak som händer dig under året som passerar ska du skriva ned på en lapp och lägga i burken. Nästa nyår, ska du då öppna burken och se hur många/vilka bra saker som hänt dig osv.
I'm going for it. Min fina burk kan ni se på bilden aboooove! ↑
 
Får passa på att önska er ett gott nytt år också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback