Gif - Majken.

 
Hejhopp.
Tänkte egentligen bara slänga in ett kort inlägg då det kändes så tomt när jag inte uppdaterat något idag alls, haha.
Har inte alls mycket nya bilder att redigera och lägga upp nu när det är mörkt både när jag går hemifrån och kommer hem efter skolan, vilket uppenbarligen gör att det finns ingen tid för mig att fota förutom på helger.
Tror dock jag ska ta och flytta över bilder från i somras till macen, så kan jag fixa dom bilderna som jag fortfarande inte gjort, haha.
Anyways, håller tummarna för att denna vecka ska gå fort då jag och Heidi ska till Stockholm på lördag för att handla julklappar, sedan på söndag ska jag stanna hemma och passa Majken medan mor och far är på hundutställning med Hannah och Morgan.
Efter det är det bara en halv vecka kvar i skolan, sedan lov, iiho!
Ehm ja, men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska köpa för julklappar till min familj osv, så nu tänker jag försöka skriva en lista eller något, eheh.
Men vi hörs va, ah, bra.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback