- 'Jag ser allt du gör.'

Senaste från istagram typ. ↑
 
Förjäklig onsdag alltså, herregud.
Stått och väntat på tåg i tre-fyra timmar med mensvärk, gått i snöstorm, tappat känsel i både fötter, händer och ansikte(pga kyla då obviously.) osvosv.
Sikken tur att man har en snäll broder med körkort som inte riktigt har något bättre för sig än att hämta sin lillasyster i Eskilstuna, haha.
Nej men, slutade runt kl 14 om jag inte minns helt fel, och kom sedan hem runt kl 18. Usch.
Sitter iallafall nu i soffan med sockor, tofflor, filt och en kopp té, eheh. Sen var min far snäll nog att han gick ner till affären för att köpa choklad till mig.
Anyways, ska försöka vara liiite social nu. Eller nått.
Vi hörs va.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Så bra! Jag följer den här nu, din nya! :D

Svar: Bra, härligt! :)
Magda Morén

2012-12-06 @ 11:32:09
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hur är de med dig? kram <3

Svar: Det är bra med mig!
Magda Morén

2012-12-06 @ 16:11:00
URL: http://ourvisionoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback