- TC - Kärlek.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Jag tillsammans med sex andra fotobloggar har en fotoutmaning vi valt att kalla Thursday Challenge(TC). Denna fotoutmaning sker varje torsdag och går ut på att vi ska lägga upp en bild som tolkar ett speciellt tema som då någon av oss valt.
Denna veckans tema är "kärlek" och det tolkar jag med en bild på Hannah då hon är kärlek för mig.
Kolla in de andras tolkningar av temat också!
BeatriceAnnikaEllenFelicia, Jarina och Klara.

Jag har haft en liten paus i TC under sommarlovet eftersom jag inte riktigt hade tid att uppdatera då, men nu är det igång igen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Så söt hund :D

Svar: Ja hon är det, min lilla bebis!
Magda Morén

2013-09-05 @ 19:17:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Bea & Julia

Hej! Super fin blogg och grymt fina bilder! Kika gärna in på våran, och kanske va med i "veckans blogg? :) Ha det bäst, kram!

2013-09-08 @ 09:08:05
URL: http://photoography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback