- The hairs they stand up, my feet start to thump and the feeling of dreaming will rise.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hallå kära ni.
Idag är(var) det fredag vilket också betyder att jag från och med nu har höstlov vilket ska bli obeskrivligt skönt.
Något jag ej berättat, tror jag, var att jag i födelsedagspresent "önskade" mig tillåtelse till att få tatuera mig med min syster. Detta var något jag helt enkelt bara chansade på då jag aldrig trodde det skulle hända, men trots mina låga förväntningar så skulle jag till och med få tatueringen betald!
Så idag, fredag, tatuerade jag mig för första gången; en systertatuering med Emilia. Är hur nöjd som helst, så jag tänkte försöka ta någon bild imorgon så ni också får se!
Nu tänker jag kolla på serier och sen försöka få lite sömn.
Hoppas ni haft en minst lika fin fredag som jag hade, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback