- Ser tillbaka och saknar.

Nikon D3100 + Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3
Sitter och kollar igenom bilderna från England och saknar ihjäl mig. Tycker om det stället så otroligt. Just dessa bilder är från när vi var i Brighton. Saknarsaknarsaknar.
 
Idag ska jag bege mig mot Eskilstuna och träffa några från min klass för att skriva klart ett skolarbete som strax ska vara klart. Det är riktigt grått och tråkigt väder ute idag så det passar väl bra att sitta inne och plugga då.
Ha en fin onsdag, ciao.

Kommentarer
Postat av: Louise

Helt fantastiska bilder!
Har varit i skottland en gång, hela storbrittaninen är helt underbart!

Svar: Tack så mycket! Åh, jag vill så gärna till Skottland! Ja Storbritannien är helt fantastiskt.
Magda Morén

2013-10-30 @ 09:56:31
Postat av: Alma Bengtsson

Saknar England så mycket VARJE DAG :(

Svar: JAG OCKSÅ, STÅR INTE UT.
Magda Morén

2013-10-30 @ 22:54:41
URL: http://photoab.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson

Superfina bilder! :D

Svar: Men tack så mycket!!
Magda Morén

2013-10-31 @ 01:05:55
URL: http://feliciafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback