- Förfrågningar.

Hallåhallå, detta blir bara ett litet halvt onödigt inlägg eftersom jag fått förfrågningar om hur jag redigerat dels denna bild från England i maj(bild 1) men också hur jag gjort för att få bilderna att se lite gamla ut, som de från London i september(bild 2). Det var ett tag sedan jag fick dessa förfrågningar men har ej riktigt haft tid att fixa något, så med detta inlägg tänkte jag bara förklara att jag ska försöka fixa dessa nu i veckan. Med det sagt så går jag och lägger mig nu.
Ha det fint, ciao.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Seflin

Gillar verkligen den nedre biden. Den känns så där skönt spontan :)

Svar: Tack så mycket! Det var den också, haha. :)
Magda Morén

2013-10-13 @ 21:35:52
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback