- Today I'm laughing the clouds away.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hallihallå.
Medans andra avslutade sitt lov igår och åkte till skolan idag så sitter jag hemma i sängen ännu och bara tar det lugnt, för studiedagar uppskattas ju alltid!
Satt precis och kollade igenom mina inlägg på bloggen och insåg att jag skrivit så mycket om fotona från Elin och Rogers bröllop som jag fotade(ex; bilderna till detta inlägg), men jag har bara visat er ca tre stycken av alla, vilket är konstigt då det är så många foton jag faktiskt blev nöjd med. Så jag tänkte att jag kan ju faktiskt försöka fixa lite bilder nu eftersom jag inte har mycket annat för mig. Men jag ska inte lova något, för det är en annan sak jag upptäckte att jag gör; jag lovar att jag ska göra en massa saker och självklart blir det då aldrig gjort. Så jag ska sluta lova och planera saker, för det är då det händer.
Nu vart det enbart onödigt babbel i detta inlägg, så jag ska runda av nu.
Med andra ord så får vi se hur uppdateringen blir idag, haha.
Ha en fin måndag, ciao.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin bild!! Älskar den i svartvitt!

sv; Tack så jättemycket finis!

Svar: Åh men tack så mycket!!
Magda Morén

2013-11-04 @ 10:54:06
URL: http://sarakarolinas.blogg.se
Postat av: Mathias&Rebecca

Fina bilder, ja mer vill vi gärna se! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: Tack så mycket, vad kul! Detsamma! :)
Magda Morén

2013-11-04 @ 10:58:05
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Alma Bengtsson

du skulle sett smilet jag fick när jag läste rubriken hihi
Fin bild!! Jag vill se meeer!

Svar: Inte så konstigt när det är mcfly ju!! Hihi tack, det kommer mer!!
Magda Morén

2013-11-04 @ 17:43:40
URL: http://photoab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback