- Spår av sommar.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hallåhallå!
Idag var vädret ganska underbart, så medans vi ändå hade fotolektion så tog jag, Heidi och Cajsa tillfället i akt och begav oss ut för att fota. Medans vi var ute i den stekande solen så kände vi för att köpa glass; which we did.(It was delicious). När vi kände oss färdiga gick vi tillbaka till skolan där jag sedan skrev ut resten utav mina bilder innan vi slutade.
Väl hemma sen hann jag bara äta lite för att sedan direkt dra iväg till multeum där jag skulle hänga upp bilderna till utställningen imorgon, men så snäll som Ismo är så fixade han det åt mig. Så imorgon ska jag upp tidigt för att kolla hur det blev med bilderna, innan dem öppnar dörrarna vid 11. Ska försöka ta lite bilder också under dagen så ni får se hur det ser ut.
Nu ska jag iallafall ta och försöka plugga lite.
Ha det fint, ok? Ok.

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotografering -

Åh sommar!!

2013-05-03 @ 20:21:23
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback