- Now her face is just a memory.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Halloj.
Imorgon är det fredag vilket betyder att jag måste lämna ifrån mig min kära/dumma mac-dator(har väldigt blandade känslor om den ok). Det betyder att jag måste stå ut med min compaq-dator hela sommarlovet som jag inte alltid kommer så bra överens med, och speciellt inte vid redigering utav bilder. Därför ska jag höra med mor och far om vi möjligtvis har någon annan datorskärm jag kan använda så jag faktiskt kan se vad jag gör med bilderna. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Nu ska jag iallafall packa lite inför helgen då vi imorgon beger oss mot Norrköping med husvagnen där vi stannar till söndag, vilket jag ser framemot eftersom det är superfint där och jag ska fota tills kameran brinner ungefär.
Ha det fint hörni, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback