- Fotoutställningen som var.

Bilder ovan tagna av Emilia.
 
Jag fick en kommentar av Evve för inte så länge sedan där hon fråga ifall jag kunde visa några av bilderna jag ställde ut på kulturdagen, så då tänkte jag att jag kunde fixa ett tidsinställt inlägg med det!
Så här ovan ser ni hur själva utställningen såg ut och hur bilderna var upphängda(jag hängde ej upp bilderna själv, det gjorde en som jobbade där!)
Och här är några av mina favoriter som jag ställde ut.
 
Den första bilden är tagen sommaren -12 på Gotland i Lickershamn.
På den andra bilden kan ni se Morgan och den är tagen i februari, egentligen bara till en skoluppgift men fick sen höra mycket positivt om den och på så sätt har den blivit en favorit.
Den tredje bilden är tagen i oktober här i Strängnäs nere vid hamnen.
 
Om det är någon annan bild från utställningen som ni vill se så är det bara att säga till så lägger jag upp den också så ni ser bättre.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Sjukt fina!! Du kan det där med foto du :)

Svar: Tycker du det? Tack så mycket! :)
Magda Morén

2013-05-15 @ 14:27:39
URL: http://evvesliv.blogg.se
Postat av: Annika

Jätte fina bilder :D

Svar: Åh men tack så mycket!
Magda Morén

2013-05-15 @ 18:32:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: sanna

Åh, vilka härliga bilder!

Svar: Tack så mycket, kul att höra!
Magda Morén

2013-05-19 @ 17:25:57
URL: http://sannasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback