- England; Resan dit + konserten.

Bilder från flyget hur vi åkte ifrån de varma vädret och anlände till mulet och regn.
Bilder från konserten som var helt sjuuukt underbar. Går alltså inte att beskriva med ord hur lycklig jag är efter att äntligen fått se som(efter sisådär 9 år av fangirling). Så jag kopierar helt enkelt bara texten jag skrev och la upp på instagram precis efter konserten;
Jag har sett McFly live och jag kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är. Jag har gråtit, skrattat, skrikigt halsen av mig och gråtit lite till. Det var sjukt mycket bättre än förväntat och detta har varit, utan överdrift, den bästa dagen i mitt liv.
 
Alla bilder är tagna med min Canon PowerShot G12 och konsertbilderna är tagna av Emilia, eftersom jag stod och grät och skrek större delen utav konserten.

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Åh va härliga bilder :D
kramis♥

Svar: Taaack! :)
Magda Morén

2013-05-18 @ 21:45:50
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Pyret.

MEN JAG GÅR SÖNDER UTAV LYCKA FÖR DIN SKULL.
YOU HAVE TO TELL ME E V E R Y T H I N G TOMORROW!

Svar: MEN VAD SÖT DU ÄR. JA MEN OM JAG SKA??
Magda Morén

2013-05-19 @ 16:45:16
URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback