- Vårväder |

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Man har väll en fin hund som kan tugga på pinnar ordentligt, eh.
Anyways, var ute och gick med Hannah igår(lördag) då det var värsta vårvädret och hade obviously kameran med mig också. Hade iallafall tänkt mig att jag skulle fixat och laddat upp dem igår, men blev istället att jag umgicks med far och systeryster. Då var det självklart att jag skulle ladda upp dem idag, men, eh, jag är så jäkla slö och för att protestera mot att det är söndag så har jag inte gjort ett dugg idag(hur tänkte jag där?).
Well, här är iallafall tre bilder från promenaden, så resten kommer någon gång i veckan då jag inte pluggar eller så. Ja, så ligger det till iallafall.
Men ha det bra, ok? Ok.

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack så mycket! :)) Ja, det håller jag med dig om.

2013-03-18 @ 22:04:16
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback