- Regnfylld student.

Nikon D3000 + Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3
Arkivbilder från -11 då min syster tog studenten.
 
Hallå.
Idag tar min bror studenten så vi ska strax dra oss iväg till skolan då han ska springa ut.
Synd nog så har vi inte vädret på våran sida då det är mulet och småregnar, men vi får hålla tummarna för att regnet minskar lite iallafall med tanke på att pappa ska stå ute i detta väder och grilla, haha, kanske inte det roligaste.
Jag trotsar vädret och tar med kameran och hoppas på det bästa(att det slutar regna så jag kan fota lite iallafall).
Hoppas ni har det finare väder där ni är. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Tack så mycket Magda! :)

2013-06-14 @ 16:11:26
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback