- Första juni i Norrköping.

Nikon D3100 + Tamron AF 18-200mm f/3.5-6.3
 
Som sagt var vi i Norrköping i helgen som jag taggade asmycket inför eftersom det är så fint där. Turen hade jag ju inte på min sida direkt då det blev dåligt väder och började regna osv. Men dessa två bilder blev det iallafall, haha.
Idag hade jag skolavslutning; har alltså haft sommarlov i ca nio timmar nu och under den tiden har jag hunnit väntat på tåg i två timmar, väntat på buss en timme, ätit, kollat serier och skrivit detta inlägg. Effektivt, minst sagt.
Nej, men det är faktiskt asskönt eftersom jag inte har någonting alls inplanerat(hatar att boka in och planera saker), så jag ska mest bara försöka ta lovet som det kommer.
Nu ska jag gå och äta, sen ska jag ut och springa med systra mi.
Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback