- Sick of waiting, I can't take it gotta tell ya.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Nu är jag hemma från Borås(utan bilder). Jag tog faktiskt inte fram kameran en endaste gång medans vi var där pga det dåliga vädret. Det var väl runt 12 grader med regn ca konstant på lördagen medans det på söndagen regnade till och från(förutom ungefär en timme mitt på dagen då vi var på hundutställningen). Så de enda bilderna som fastnade på minneskortet från denna helg är dessa tre ovan som jag tog i bilen på vägen dit och tillbaka, haha.
Men nu är jag som sagt hemma igen till det något finare vädret och ska försöka få tillbaka inspirationen igen.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Emelie Wahlund

Åh vilka fina bilder :)

Svar: Tack så hjärtligt! :)
Magda Morén

2013-07-01 @ 23:59:44
URL: http://emeliewahlund.se/
Postat av: Sofia

Du är ju grym på att ta bilder! Har en likadan kamera, men hur får man så ljusa bilder? Kan inte alls mycket om kameran.. :)

Svar: Tack så mycket! Alltså först o främst fotar jag på manuellt, så jag har helt enkelt inställningar som gör bilderna ganska ljusa, men sen redigerar jag alltid dom alltid i ps och det är väl där det mesta ljuset kommer in i bilden, haha. :)
Magda Morén

2013-07-05 @ 00:11:05
URL: http://sofiiavu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback