- Mitt rum.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Detta med att jag inte skulle göra något på lovet, eh.
Well, idag kom Emilia hit för att vi egentligen skulle ut och fota, men pga det tråkiga vädret så köpte vi hårfärg istället, samt gjorde chokladmousse, gick på promenad med mor och hundarna och till sist färgade håret, eheh.
Imorgon ska jag och Emilia förmodligen på pannkaksdejt hos mormor och morfar(min mormor gör universums godaste pannkakor ok) och om det är bättre väder imorgon så går vi ut och fotar då istället, mhm.
Plus på det så ska jag, Emilia och far till fjärilshuset i Stockholm någon gång i veckan(om inte Emilia är dum och ska jobba då).
Well detta är det mest händelserika som händer på mina lov. Så.
Ha det bra ok? Ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback