- I can't believe that it's so simple, it feels so natural to me.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hejhejhej!
Nu är jag hemma i fastlandet igen efter en alldeles förträfflig vecka på Gotland med mamma, pappa, Oskar och Linnea.
Tidigare idag fick jag lite av en shock när jag loggade in och såg hur statistiken höjts under fredagen och att jag hade fler nya kommentarer än vanligt, vilket är superkul! Dock har jag ingen aning om hur folk hittade hit pga har inte sett att någon länkat mig eller så, men det har jag väl missat isåfall då jag varit borta kanske. Kul iallafall!
Jag insåg igår att jag inte hade fotat ett endaste dugg under veckan på Gotland vilket jag ändå hade varit peppad på, så jag tog vara på de sista timmarna i Lickershamn genom att dra med mig Hannah för att gå ned i hamnen och fota lite i kvälssolen innan vi tog farväl och åkte hem igen.
Idag ska vi mest tvätta alla kläder för att sedan dra ut ännu en gång med båten ett x antal dagar, men då ska jag isåfall försöka fixa ett par tidsinställda inlägg så bloggen inte står helt död.
Eh ja, that's it, vi hörs.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Johanna E

Fina bilder! :)

Svar: Tack så hjärtligt. :)
Magda Morén

2013-08-04 @ 21:41:25
URL: http://doowop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback