- Too young, too dumb to realize.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hallå.
Jag sitter för stunden i sängen med sådan söndagsångest att jag bara vill gråta, men det är väll en liten lättnad att man är ledig på onsdag iallafall.
Imorgon är det endast 15 dagar/362 timmar/21714 minuter kvar tills vi drar till England och shit vad taggad jag är! Tror ändå tiden kommer gå snabbare än vad jag tror eftersom det är massa saker innan dess som ska ske, tex min fotoutställning jag ska ha i helgen och så.
Medans jag ändå håller på och skriver så passar jag på att be om ursäkt för alla mina tråkiga bilder. Ser hur andra tar fina bilder på blåsippor osv vilket jag också vill, men det är ju inte det lättaste att göra när man bor mitt i stan mvh irriterad. Tänker iallafall gå på jakt efter några blommor eller något annat fint att fota nu i veckan.
Men jajaja, det var allt för mig, nu ska jag försöka få lite sömn innan klockan blir 6.00 och jag måste upp till skolan, eh.
Ciao.
 
Medans ni ändå är här får ni ta och lyssna på finaste Toms cover, ok bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback