- Frukost á la Magda.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
På de hemska bilderna ser ni min frukost bestående utav misslyckade bananpannkakor m. frysta bär, haha.
Försökte alltså göra en nyttig frukost(misslyckades ju totalt eftersom vi inte hade några ägg hemma, eh).
Iallfall, imorgon planerar jag att försöka fota självporträtt(ska ju bli intressant hur det går utan stativ). Sen på torsdag ska jag på basketmatch i Södertälje med far, bror och brors flickvän. Oooch på fredag ska jag som sagt hem till Emilia och ha myskväll oså. Så det blir brabrabra.
Hoppas ni har det fint.

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Gott:D

2013-04-07 @ 10:59:27
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback