- Årets första grillning.

Nikon D3100 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hallå!
Vädret idag har ju varit helt otroligt; har spenderat hela dagen ute faktiskt.
Har hjälpt mamma att räfsa i trädgården(konstigt nog, haha) och sen kom Emilia, Carro, Elin och Roger på besök så pappa drog fram grillen för första gången i år, sen satt vi ute och åt, pratade och skrattade(utan jackor t.o.m), ashärligt.
Nu på kvällen gick några av oss på promenad med hundarna i kvällsolen vilket också var trevligt.
Denna helg har känts som en vecka nästan och idag har vi haft det jättemysigt vilket lindrade söndagsångeten en hel del.
Nu tänker jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska jag försöka lindra resten utav söndagsångesten med té och serier.
Hoppas ni haft det minst lika fint som jag. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Pyret.

Alltså världens finaste taxfan.

2013-04-21 @ 22:52:50
URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Roligt att ni har haft det mysigt! Kram

2013-04-21 @ 23:34:47
Postat av: magda

Hej! du har så fin blogg! skulle du vilja göra en fotoutmaning med mig? :)

Svar: Hej! Tack så mycket! :) Vadå för slags fotoutmaning?
Magda Morén

2013-04-22 @ 17:06:49
URL: http://magdafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback