Instagrams.

Instagram@somenviskning
 
Hallihallå.
Bortsett från att snön anlände idag, inte för att stanna förevigt dock, så har denna dagen inte varit annat än bedrövlig.
Men nu tänker jag inte sitta och kasta allt det deppiga och jobbiga på er, men kortfattat, låt oss säga att läraren aldrig kom till första lektionen, omprovet i matten gick nog inte som förväntat, vi tröståt med cheeseburgare och att mina skor läcker vatten/slask som satan, hjälper inte precis.
Haha, usch, nej.
Nu tänker jag i vilket fall som helst sova för att försöka slippa tanken om att jag är så ensam att jag kommer sitta helt själv hemma hela helgen. Igen. "Woopwoop."
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Sv: Tack :) Jag har ju spritsat en hel del innan men inte just rosor :)

2012-11-29 @ 14:27:58
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback