- Juletider.

Nikon D3000 + Nikkor 50mm f/1.8G
 
Hejhopp.
Jag hade ju som sagt tänkt mig att jag skulle hinna att fota och grejer nu innan jul oså ju. Men alltså, nej, jag hinner inte haha. Fotade ju litelite i torsdags, blev dock inga höjdarbilder, men ja-a.
Igår kom Heidi hit för att spendera natten här, idag var vi hemma hela dagen för att passa Majken och så imorgon följer jag med Heidi till Tuna Park för att inhandla de sista julklapparna osv. Vet icke vilken tid vi kommer hem, men jag ska vilket fall som helst baka imorgon så kanskekanske fotar lite dååååra? Well, vi får se.
GUD VAD TRÅKIGA INLÄGG JAG GÖR. FÖRLÅT HÖRNI.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Veckans Blogg är dragen, kika in och se om det va du ---> http://evvesliv.blogg.se/2012/december/veckans-blogg-2.html#comment

Svar: Wiho! Tack kära du! <:
Magda Morén

2012-12-23 @ 16:02:44
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback